Tänään sitten vihdoin sain kilpirauhaskokeiden tulokset. Ja tyhmähän olin kun kuvittelin kaiken käyvän helposti. Olen kuulemma terve, tarvitsen vain ravintoneuvontaa! Ravintoneuvontaa jumalauta!!! Voisko joku keksiä vielä jotakin pikkusen nöyryyttävämpää neuvoa?! Mene ravintoneuvojalle senkin läski. Sillähän ei ollut mitään merkitystä, että vastaanotolla kerroin että olen syönyt alan ammattilaisen tekemällä ruokavaliolla jo tammikuusta.  Mutta ei. Läski huijaa. Läski ei osaa syödä oikein. Läski on vaan luulosairas.

Tämä läski sitten itki koko illan koska tuntuu siltä että kukaan ei usko minua kun kerron etten ole ok. Minulla on kaikki mahdolliset kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet, mutta silti tulokseni mahtuvat viitearvojen sisäpuolelle.

Olen etsinyt netistä lisää tietoa sekä kilpirauhasen vajaatoiminnasta että maksan toiminnan elvyttämisestä. Maksa-arvot oli nimittäin koholla, kuten kolesteroli, joten niihin täytynee nyt jatkossa kiinnittää entistä enemmän huomiota. Ensin täytyy vielä käydä siellä ehkäisyneuvolassa keskustelemassa siitä hormooneiden pois jättämisestä, sen jälkeen mietin mitä teen. Tämä taistelu ei jää tähän. Mutta ensin täytyy nukkua.